FAQ - jak kupić 0 Euro?

Czy muszę rejestrować się na stronie, aby kupić banknoty 0 Euro?
Rejestracja na platformie sprzedażowej nie jest wymagana. Banknoty mogą zakupić zarówno zalogowani użytkownicy, którzy zarejestrowali się wcześniej, jak i goście. Wcześniejsze założenie konta jest jednak pomocne dla szybszej realizacji transakcji. Wszystkie dane adresowe, niezbędne do finalizacji zamówienia, są przed dokonaniem płatności zaczytywane z panelu użytkownika i nie trzeba ich wpisywać ręcznie.
Mam już konto, ale nie mogę się zalogować. Co robić?
Każda emisja banknotu 0 Euro posiada własną platformę sprzedażową, ze swoją odrębną bazą danych, w tym bazą użytkowników. Oznacza to, że na jednej platformie nie można zalogować się na dane użyte do rejestracji na innej platformie. Zanim skontaktujesz się w tej sprawie z obsługą sklepu, upewnij się, że dokonywałeś rejestracji na platformie, do której próbujesz się zalogować. Najłatwiej sprawdzić to korzystając z opcji "Nie pamiętam hasła" w zakładce Moje konto. Jeśli system nie rozpoznaje Twojego adresu email, oznacza to, że nie rejestrowałeś się jeszcze na tej platformie. Wówczas należy dokonać takiej rejestracji.  
Kiedy będzie możliwa rejestracja konta na platformie sprzedażowej?
Rejestracja będzie dostępna od 27 stycznia. W tym dniu możliwość rejestracji pojawi się w zakładce Moje konto.
O której dokładnie godzinie będzie uruchomiona sprzedaż?
Ze względów technicznych nie podajemy dokładnej godziny rozpoczęcia sprzedaży. Sprzedaż zostaje uruchomiona zawsze w 1. Dniu Emisji, pomiędzy godziną 0:00 a 23:59.
Czy można zapłacić za banknoty przelewem lub gotówką przy odbiorze osobistym?
Wszystkie dostępne formy płatności są opisane w zakładce Metody płatności oraz w Regulaminie. Aby wszyscy użytkownicy mieli jednakowe szanse nabycia banknotów 0 Euro, płatności odbywają się za pośrednictwem natychmiastowych płatności online bezpośrednio na platformie sprzedażowej.
Jak mogę przyspieszyć zakup banknotu przy dużym obciążeniu strony?
Obciążenie strony w 1. Dniu Emisji jest zwykle bardzo duże, szczególnie tuż po uruchomieniu sprzedaży. Jeśli chcesz przyspieszyć ładowanie kolejnych podstron podczas swojej prodecury zakupowej, postaraj się nie odświeżać strony, nawet jeśli jej ładowanie trwa długo. Odświeżenie powoduje dodatkowe obciążenie serwera, a wczytywanie Twojej strony zaczyna się od nowa. W rezultacie efekt końcowy jest odwrotny od zamierzonego.
Ile mam czasu na potwierdzenie zamówienia?
Czas na sfinalizowanie zakupu, od dodania pierwszego produktu do koszyka po potwierdzenie transakcji wynosi 3 minuty. Jeśli nie zdążysz w tym czasie potwierdzić płatności, produkt z Twojego koszyka zostanie usunięty i wróci do puli dostępnych produktów w sklepie. Takie ograniczenie ma na celu wyrównanie szans dokonania zakupu dla wszystkich użytkowników platformy sprzedażowej.
Ile mam czasu na dokonanie płatności?
Czas na dokonanie płatności, liczony od momentu potwierdzenia zamówienia, wynosi 10 minut. Za dokonanie płatności uważa się wszelkie czynności mające na celu dokonanie płatności, m.in. podanie kodu/kodów SMS czy kodu zabezpieczającego CVV karty kredytowej. Jeśli nie zdążysz w tym czasie wykonać wszystkich czynności autoryzujących płatność, Twoja transakcja zostanie automatycznie anulowana przez system płatności, a produkty z Twojego zamówienia wrócą do puli dostępnych produktów w sklepie. Takie ograniczenie ma na celu wyrównanie szans dokonania zakupu dla wszystkich użytkowników platformy sprzedażowej.
Dlaczego nie mogę dodać do koszyka produktu, który jest dostępny w sklepie?
Stan magazynowy dla nieopłaconych zamówień jest wtrzymywany na określony czas, po przekroczeniu którego zamówienie zostaje anulowane. Jeśli nie możesz dodać do koszyka produktu, który jest dostępny w sklepie, oznacza to, że inna osoba (lub osoby) ma w tej chwili dany produkt w koszyku i kontunuuje zakupy lub finalizuje zamówienie.
Co mam zrobić, jeżeli produkty z mojego koszyka zostały usunięte?
Taka sytuacja oznacza, że użytkownik nie zdążył sfinalizować zakupu bądź dokonać płatności w określonym czasie (patrz powyżej). W takim wypadku należy dokonać zakupu ponownie, zwracając uwagę na maksymalny dopuszczalny czas poszczególnych etapów transakcji.
Skąd wiem, kiedy moje zamówienie zostało przyjęte i opłacone?
Po otrzymaniu każdego zamówienia platforma sprzedażowa 0 Euro wysyła kupującemu na adres mailowy podany przy rejestracji wiadomość z danymi zamówienia i jego numerem. Jeśli taka wiadomość nie doszła do Ciebie i nie ma jej również w folderze Spam, skontaktuj się z nami w dowolny ze sposobów, podany w Regulaminie. Potwierdzenie płatności może nastąpić manualnie, przez obsługę platformy sprzedażowej (jeśli nie może być to realizowane automatycznie, np. przy płatności przelewem tradycyjnym), ale w większości płatności online potwierdzenie otrzymasz od operatora Twojej płatności, np. wystawcy karty lub z banku.
Skąd wiem, kiedy moje zamówienie zostało wysłane?
Informacja o wysyłce jest zazwyczaj wysyłana automatycznie z systemu firmy obsługującej wysyłkę, np. Inpost. W takiej wiadomości powinien znajdować się numer przesyłki wraz z linkiem do jej śledzenia. Niezależnie od tej wiadomości obsługa platformy sprzedażowej oznacza każdą zrealizowaną wysyłkę jako zrealizowane zamówienie. W tym samym momencie zostaje wysłane odpowiednie potwierdzenie realizacji zamówienia na Twój adres email, podany przy rejestracji.
Jak mogę przyspieszyć realizację mojego zamówienia?
Zamówienia są realizowane za kolejnością i nie ma możliwości ich przyspieszania. Konieczność odpowiadania na zapytania o planowany termin wysyłki ogranicza czas obsługi sklepu przeznaczony na realizację zamówień, co w rezultacie opóźnia termin nadania przesyłki. Dokładamy wszelkich starań, aby wysyłki zostały realizowane jak najszybciej, jednak terminem granicznym jest termin wskazany w zakładce Koszty i metody dostawy.
Czy mogę anulować opłacone zamówienie?
Jeśli chcesz anulować swoje zamówienie na platformie sprzedażowej, a nie zostało ono jeszcze wysłane, musisz przesłać nam taką informację z adresu mailowego, z którego składane było zamówienie. Wówczas zakupione przez Ciebie produkty mogą być ponownie dostępne dla kupujących. Jeśli chcesz anulować zamówienie, które zostało już wysłane, musisz wysłać do nas w ciągu 14 dni załącznik, dostępny w Regulaminie. Szczegółowe informacje dotyczące odstąpienia od umowy sprzedaży określone są również w Regulaminie. W obydwu powyższych przypadkach zwrot kosztów za zakup następuje po zakończeniu rozpatrywania procedury anulowania zamówienia.
Skąd wiadomo, czy w sklepie pojawią się jeszcze produkty niedostępne?
Informacja "Produkt niedostępny" oznacza, że chwilowo nie można dodać go do koszyka, ale być może niedługo pojawi się nowa pula, np. z anulowanych zamówień. Dopiero kiedy produkt jest stale niedostępny, przy jego opisie pojawia się napis PRODUKT WYPRZEDANY.
Czy po zakończonym zakupie mogę całkowicie usunąć swoje konto z platformy sprzedażowej?
Tak, w tym celu należy wysłać do obsługi sklepu wiadomość z adresu mailowego podanego przy rejestracji.